Rodičia ma nenávidia ?

Rodičia ma nenávidia ?

Odoslaťod Lauricka » Pi Sep 21, 2012 5:50 pm

Sama neviem ako mám začať , je to pre mňa tak strašne dlhá téma , že tu sa ju musím čo najviac pokúsiť skrátiť. Začnem tým že sa predstavím , mám 17 rokov a študujem na strednej umeleckej škole, som v 3 ročníku a začína sa mi dariť. Začalo sa mi vlastne dariť úplne až na vzťahy s mojou rodinou.