ťažko povedať

ťažko povedať

Odoslaťod peter » Št Júl 09, 2009 10:35 pm

Dobrý deň,

mám 23 rokov, pracujem ako učiteľ na SŠ, nemám žiadne závažné problémy fyziologického charakteru a predsa sa za určitých okolností cítim ako "hrobárovi na lopate". Nechcem to tu nejako dopodrobna rozpisovať, ale chcem Vás len poprosiť o radu, čo mám so sebou robiť:). Spúšťačom mojich problémov (ako som odpozoroval) sú rôznorodé situácie, ako napríklad...dlhšie čakanie v rade v obchode, na pošte, kdekoľvek, kde je viac ľudí, ale napríklad aj v kine (preto vždy sedávam na poslednom sedadle - ale ešte nikdy som z kina neodišiel, počas filmu:D). Počas tohu stavu mám strach z toho, že odpadnem, budem zvracať, že dostanem infarkt, jednoducho, že to so mnou zlé skončí...roztrasú sa mi ruky a kolená, začnem sa potiť a pod. Ku podivu som zistil, že v istej miere mám tieto problémy, aj keď som na návšteve u lekára. Je to asi zafixované niekde vo mne, ale zvláštne je to, že keď som zaneprázdnený a nemám čas premýšľať o ničom inom, tieto stavy nezažívam, prípadne ich pociťujem na začiatku, napríklad porady, alebo hodiny, ale potom samé ustúpia a som úplne v pohode, kým si znova nespomeniem na to, že by mi mohlo byť zle, že by som mohol odpadnúť a pod. Prosím Vás poraďte, čo by mi pomohlo.

Ďakujem
peter

Založený: Št Júl 09, 2009 10:08 pm

Re: ťažko povedať

Odoslaťod Richard Gróf » Ne Júl 12, 2009 2:04 pm