Strach zo školy a budúcnosti

Strach zo školy a budúcnosti

Odoslaťod PatrickB » Ne Nov 04, 2012 2:58 pm

Dobrý deň. Volám sa Patrik mám 15 rokov a študujem už na strednej školy.Chcel by som vás požiadať o pomoc. Neviem si už rady. Ako som chodil ešte na základnú školu všetko prebiehalo v pohode nemal som žiaden strach z tej školy vôbec nič, nezamýšlal som sa nad tým išlo všetko ľahko. V podstate som sa tam cítil ako doma s tou mojou partiou. A teraz prechod na strednú školu. Prišla na mňa veľká zodpovednosť, kolektív pôsobí na mňa úplne inak cítim sa tam strašne zle, nevnímam nikoho som furt ponorený do svojej mysle a čoskoro ak to pôjde ďalej tak sa dostanem do depresie v ktorej už aj možno som...Trvá to už celé 2 mesiace...Celé 2 mesiace prežité v strachu z toho všetkého čo bude a tak ďalej furt si poviem, že nie nemysli na to a furt ma to aj tak dobehne.Už neviem ako ďalej.Je nás dosť málo v triede a všetkého sa bojím, že budem trpieť celé 4 roky čo ma ešte čaká a podobne.Keď si predstavím môj život na základnej ako som si užíval život všetko mi bolo viac menej jedno nebral som to tak vážne a teraz som sa zmenil do úplných základov čo som bol ja vždy otvorený tip teraz sa zo mňa stal uzavretý človek.Priznám sa je to tak zložité a tažké, že každý jeden deň z tých 2 mesiacov je mi do plaču a niekedy to fakt nevydržím a musím si aj poplakať lebo ináč to nejde neviem to zo seba ináč vypustiť, nikomu sa nevyrozprávam lebo by ma pokladali za šialenca.Neviem ako ďalej. Furt hládam zmyseľ môjho života a neviem ho nájsť je to tažké.Nevládzem.
PatrickB

Založený: Ne Nov 04, 2012 2:50 pm

Re: Strach zo školy a budúcnosti

Odoslaťod strasidlo » So Feb 09, 2013 12:38 am