Už neviem ako ďalej

Už neviem ako ďalej

Odoslaťod Betka » Ne Sep 20, 2009 6:25 pm

Dobrý deň, chcela by som poprosiť o radu odborníka. Moja situácia je nasledovná. Akurát som sa presťahovala s mojou mamou a bratom do paneláku z rodinného domu. Dôvodom tejto zmeny bol môj otec. Je alkoholik a veľmi tvrdý gamblér. Psychicky týral moju mamu a bol veľmi výbušný a agresívny. Po presťahovaní stále robil problémy, zobral mi aj môjho psíka na ktorého som bola veľmi naviazaná. Zobral mi ho a teraz nám ho dáva len na víkendy. Ako skončili prázdniny a začala škola sa toto všetko odohráva. Teraz keď sa začalo už na plno aj s písomkkami, vôbec mi nejde učiť sa a neviem sa na nič sústrediť. Bola som čistá jednotkárka, a teraz som dostala hneď 5. A veľkým problémom jej aj môj partner. Začalo to medzi nami veľmi škrípať, dokonca sa aj so mnou rozišiel, ale našťastie som si ho získala naspäť. Ale je to len horšie a horšie. Moja mama ma vôbec nepodporuje a stále do mňa len hučí že nič nerobím a pritom sa snažím so všetkých síl. Začala som uvažovať aj nad tým, že pre koho vlastne tu ja ešte som. Nemám ani kamarátky ani žiadnu oporu ani nič. A veľmi často mám psychické skraty a výbuchy. Ja už naozaj neviem ako ďalej, nič ma tu už nedrží. Prosím poraďte mi, čo mám robiť ?
Betka

Založený: Ne Sep 20, 2009 6:14 pm

Re: Už neviem ako ďalej

Odoslaťod Tini » Ut Dec 01, 2009 7:05 pm

Ahoj!
Chcem Ti len povedat, aby si vydrzala,,,,Mozno v tomto okamihu je ti uz lepsie,,,,Ale ked nie,chcem ti len povedat:"Drz sa!" Aj mne je obcas blbo,a chapem,ze mas tazke obdobie,kedy sa ti zda,ze nikoho nemas,,,,presne to citim aj ja,ale urcite to tak nie je....PAPAPA
Tini

Založený: Ut Dec 01, 2009 6:54 pm

Re: Už neviem ako ďalej

Odoslaťod ako dalej » Po Dec 07, 2009 1:17 pm